Im back!

Åååh gud, jag fick sånt jävla sug för att skriva av mig lite haha. Hade ju denna bloggen innan men alla inlägg har försvunnit. Kanske tur det haha.

Nu har iallafall jag och mikkan flyttat ihop. Vi har målat om och trixat i lägenheten. Haha ändå duktiga. Ni ska få se lite bilder men det blir bara före bilder för har inte fixat klart än.



Köket behöver inte göras om precis



Gissa vad! Jo en walk in closet wooohoo

De andra bilderna får ni inte se haha för dom är så vidriga!

Egentligen skrev jag inte för att visa upp lägenheten utan för att jag är så jävla trött på lilla Sverige. Det är så stelt hela tiden. Har du sett en svensk på en fest med alkoholfritt? Då går det dåligt! Men så fort alla har druckit lite ja då kan man verkligen leva ut och säga vad man tycker haha jag tycker bara det är så roligt! Vi är inte dom som stannar och vi hälsar ej på våra grannar.

Nej jag ska försöka att inte vara så bitter haha iallafall så ska jag och mikkan ha myskväll snart och på söndag kommer Paulina det ska bli kul! Jag ska jobba på söndag också, lika bra! Det är ju ändå ingen speciell dag för oss singlar haha. DÄrför ska jag tvinga Paulina och Mikkan att kolla på Sex and the City där de förespråkar singel livet.

Nej nu ska jag umgås lite har bara suttit framför datorn hela dagen och gjort annonser.



Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0