Snygga människor har det lättare

Det har jag kommit fram till idag. Som idag på jobbet sitter där en skitsnygg kille, ser ut som en riktig man och har sjukt fina drag i ansiktet. Jag rebecca och grace dööör typ och klunsar om vem som ska gå fram och lämna sitt nr till honom, det är ju trots allt alla hjärtans dag!

Men iallafall till saken, jo så kommer han och frågar efter koden till toaletten. Vi får egentligen inte säga den för den står på kvittot...ja whatever. Men iallafall rebecca säger koden till den här snyggingen direkt. Det är klart, man vågar inte göra annat. Men tänk nu om det hade varit en ful kille, alltså inte så ful så man tycker synd om honom för då hade man sagt koden ändå av bara den anledningen, utan bara en helt vanlig ful kille. Då hade man ju aldrig berättat koden utan hänvisat till kvittot.

Det här är bara ett av miljontals exempel, man är helt enkelt trevligare mot en människa man tycker är snygg. Slutsats: Snygga människor lever ett enklare liv!

Vad ska ni göra ikväll? Jag funderar på att ringa en kille som jag dejtade innan och låstas att jag är kär i honom igen under typ en två timmar. Så kan man ha lite roligt haha!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0